Pomoč uporabnikom


Preko elektronske pošte: dh-osebni@dh.si
Kontaktni center: 01 3000 200 (pon. – pet., 8.00 - 18.00)

NAVODILA ZA UPORABO DH OSEBNI

Povečano število poskusov prevar!


Opažamo povečano število poskusov prevar, povezanih s prestrezanjem prijavnih podatkov za dostop do spletnih in mobilnih bank ter z izvedbo goljufivih plačil. Prevara se običajno prične s prejemom elektronskega ali SMS sporočila, lahko tudi telefonskega klica.

Sporočila in spletne strani, do katerih vodijo povezave v sporočilih, so v slovenskem jeziku, so lahko dobra kopija legitimnih sporočil oz. spletnih strani ter uporabljajo imena in logotipe slovenskih bank ali storitev Rekono, FLIK, Pošta Slovenije d.o.o. in podobno.

Ponovno vas opozarjamo na sledeča pravila varne uporabe:

1. Ne vnašajte podatkov vašega Rekono uporabniškega računa ter ne vpisujte enkratnih SMS OTP gesel na spletnih straneh, do katerih dostopate preko povezav iz elektronske pošte, SMS sporočila ali sporočil prejetih preko drugih kanalov (npr. Viber,…) ali jih prejmete od neznancev.
2. Nikomur ne razkrivajte vaših prijavnih podatkov, kartičnih podatkov ali enkratnih SMS OTP gesel po telefonu ali kako drugače.
3. Veljavnost Rekono računa ni omejena! Kakršnakoli zahteva po podaljšanju ali obnovi, ki jo prejmete preko elektronske pošte ali SMS sporočila, je prevara.
4. Ne omogočajte neznancem dostopa do svojega računalnika.
5. Do spletne banke dostopajte samo preko uradne spletne povezave, ki je na voljo na strani hranilnice, in uporabljajte zgolj uradno aplikacijo za mobilno banko, ki je objavljena v trgovinah Google Play ali Apple App Store.

Več o različnih oblikah prevar in kako se zaščititi pred njimi lahko preberete na spletni strani Varno poslovanje.

    Pozabljeno geslo

    Prijava kvalificiranega digitalnega potrdila

    Info
    Vpis SMS žetona